Je zoekt een alles-in-één oplossing voor je klanten beheer

  • Geautomatiseerde onboarding
  • CRM klanten beheer
  • Project planning
  • Beveiligde klanten portaal
  • Taken beheer & verdeling
  • Geïntegreerde kalender
  • Offertes & facturatie
  • Tijdregistratie en facturering
  • Nieuwsbrieven & drip marketing
  • Veilige berichten en standaardantwoorden
  • Proofing en goedkeuring door de klant
  • Live direct & groepsberichten
  • White label mobiele ervaring

En dit alles in je eigen merk-identiteit!

Di-Va.nl klanten portaal

alle software-tools die je nodig hebt

Het Di-Va.nl klanten portaal is meer dan alleen een Klanten Portaal Software, het is een alles-in-één softwareplatform dat volledig zal voldoen aan de softwarebehoeften van de meeste kleine tot middelgrote bedrijven.

01

PROBLEEM

De meeste zakelijke softwareproducten zijn ‘one trick’ -oplossingen. Dit dwingt bedrijven om veel verschillende software tools te ‘combineren’ om hun doelen te bereiken, wat tijdrovend, inefficiënt, wanordelijk en duur is.

02

OPLOSSING

Het Di-Va.nl klanten portaal lost dit probleem op door de meest gebruikte zakelijke tools te combineren in één cloud-gebaseerd softwareplatform waar de tools al vooraf zijn geïntegreerd en vol zitten met handige ingebouwde automatiseringen. En het hele platform is in je eigen merk-identiteit!

03

VOORDEEL

Door het Di-Va.nl klanten portaal te gebruiken, wordt je bedrijf efficiënter, beter georganiseerd, professioneler en winstgevender! Je hoeft niet langer meerdere tools met elkaar te verbinden en iedere maand een hoge rekening te betalen!

Ongeacht je sector

Klanten portaal software is nog maar het begin. Vervang al je software door één eenvoudig en betaalbaar platform.

De geïntegreerde toolkits en vooraf gebouwde automatiseringen van het Di-Va.nl klanten portaal bieden je een betaalbare en professionele manier om je bedrijf te stroomlijnen, samen te werken met je team, je processen te automatiseren en je klanten te verrassen.

Waarom zou je meer betalen?

Bespaar geld en boost je productiviteit

Het Di-Va.nl klanten portaal VERVANGT al deze software;

  • Beveiligde clientportals
  • Geavanceerde bestandsuitwisseling
  • CRM / Clientbeheer
  • Afspraakplanning
  • Project management
  • Tijdregistratie en facturering
  • Schattingen en facturering
  • Contracten & eSigning
  • Aangepaste insluitbare formulieren
  • E-mail & druppelmarketing
  • Real-time teamchat

White label mobiele ervaring

  • Geef je klanten de volledige White Label-ervaring
  • Je klanten kunnen de app op hun Apple- of Android-apparaat installeren
  • Je klanten kunnen je klanten portaal ervaren op en overal communiceren met hun mobiele apparaat
  • De mobiele ervaring voor zowel je klanten als je eigen team is altijd precies hetzelfde als de desktopervaring

Ingebouwde integraties en automatiseringen

Elimineer de noodzaak om integraties te configureren, API’s te implementeren of widgets te installeren om verbinding te maken met software van derden


CRM (Client Relationship manager)

Voeg automatisch vervolggebeurtenissen (van een vooraf gemaakte sjabloon) toe aan je agenda. Voeg automatisch een contactpersoon of klant toe aan een e-maillijst / autoresponder. Geef de klant automatisch toestemming om via je Klanten portaal toegang te krijgen tot een vooraf gebouwde set activa / pagina’s / bestanden.

Klanten portaal Software

Wijs je klanten automatisch toestemming toe om één of meer inhoudspagina’s te bekijken en/of openen. Wijs automatisch je klanten toestemming toe om één bestand of een set bestanden te bekijken en/of downloaden.

Offertes, facturen en facturatie

Maak offertes en stuur deze naar klanten in je eigen klanten portaal. Wanneer ze deze goedkeuren, wordt de offerte automatisch omgezet in een factuur die rechtstreeks in het klanten portaal kan worden betaald via creditcard of PayPal. Er kan ook gerefereerd worden om te betalen via bankoverschrijving. Facturen met een abonnement genereren herhaaldelijk een nieuwe factuur op basis van je instellingen, en klanten kunnen deze facturen rechtstreeks in het klanten portaal zien en/of betalen

Project management

Met projectsjablonen kun je een nieuw project maken met vooraf ingevulde taken en vervaldatums. Met terugkerende taken kun je gemakkelijk dagelijkse, wekelijkse, maandelijkse en zelfs jaarlijkse taken instellen zonder dat je het hoeft te onthouden om ze in te plannen.

Bestandsdeling

Deel snel en eenvoudig bestanden met klanten en personeel via gedetailleerde gebruikers-specifieke rechten of automatisch via “Circle” -groepen. Het “nieuwe bestands-upload” activeert automatisch e-mailmeldingen naar de corresponderende toegewezen gebruikers. Beheerders worden onmiddellijk op de hoogte gesteld wanneer klanten bestanden uploaden en de bestanden zijn automatisch zichtbaar bij het inloggen.

Terugkerende facturen

Voor de terugkerende facturen worden volgens je instellingen herhaaldelijk nieuwe facturen gegenereerd, en klanten kunnen deze facturen rechtstreeks in het klanten portaal zien en/of betalen. Met terugkerende abonnementen kunnen klanten automatisch volgens een vast schema worden gefactureerd, zonder dat ze elke keer een nieuwe factuur nodig hebben (Via creditcard). Je hebt geen website nodig met een compleet kassasysteem!

Email marketing

Voeg automatisch CRM-contacten toe aan verschillende e-mailmarketing lijsten en breng ze meteen in je campagne-systeem. Met autoresponders kun je geautomatiseerde drip e-mailcampagnes volgens een vooraf ingesteld schema naar de verschillende lijsten versturen.

Integratie met de meest krachtige apps

WordPress

Sendgrid

Intuit Quickbooks

Stripe

PayPal

Braintree

Authorize.net

Google Calendar

Zapier

Di-Va.nl Klanten portaal

Neem contact op voor meer informatie

Het klanten portaal op maakt gemaakt voor je eigen situatie