Winkelwagen

Geen producten in de winkelwagen.

Home Reviews Nieuwsbrief Mobiel Contact Account Afspraken Scroll boven

WebDesign, Customer Journey & Productiviteit ophogen; Over mij

Je hebt een idee en je bent klaar om te starten!

Maar het is zo moeilijk om alle ballen omhoog te moeten houden als het gaat om het ontwikkelen en laten groeien van je merk.

Ik ben Di-Va.nl begonnen om ondernemers te helpen hun bedrijf neer te kunnen zetten met een eigen gezicht, maar vooral help ik met productiviteit verhogen!

Alle gevoelens heb ik gehad onderweg… Van diep in de put zittende en overgelopen met ideeën, zonder een plan om ze uit te kunnen werken, tot vol energie ergens aan beginnen, maar niet wetende hoe ik het moest verwezenlijken. Dus ging ik iets anders doen, want ideeën verzinnen ben ik het beste in. Tot het moment dat ik de knoop heb doorgehakt en achteruit ben gaan zitten.

"Waar ben ik nu mee bezig?"

"Wat wil ik nou eigenlijk bereiken?"

"Hoe ga ik dit bereiken?"

Ik ben gaan zitten en ben gaan schrijven. En schrijven en schrijven. Met heel veel koffie ☕️!! Ik heb avonden achter mijn computer gezeten. Hoe doen anderen dit? Waar kan ik dit beter doen? Hoe help ik met productiviteit verhogen? En geloof mij dat dit een hobby was geworden! Wat is er een hoop informatie te vinden zeg! Helaas is er ook een heleboel informatie die verouderd is. Of gewoon ronduit slecht… En wat mij het meeste opviel is dat het allemaal heel kort en krachtig was. Geen duidelijke koppelingen onder de programma's en manieren, allemaal losse eindjes.

Gaandeweg heb ik een hoop geleerd, en dat wil ik graag met je delen!

Nu ben ik zo'n iemand die van sjablonen houdt. En automatiseren. Waarom iedere keer het wiel uitvinden als je een (langzamerhand opbouwt) database hebt met allerlei voorbeelden? Alles wat ik heb ontworpen heb ik natuurlijk in de loop der tijd aangepast. Naar nieuwe ontwikkelingen, maar ook de behoeftes van mijn klanten. E-mails die ik regelmatig verstuur zijn een heel goed voorbeeld. Ik begin met het sjabloon wat ik heb opgeslagen en pas ze helemaal aan naar de huidige intentie. Mijn handtekening (uiteraard opgeslagen om gemakkelijk eronder te plakken!) eronder en ik kan tevreden zijn over de consistentie die ik in mijn merk naar buiten wil brengen, zonder af te doen aan de boodschap die net zo belangrijk is!

Een ander goed voorbeeld is mijn intake formulier voor nieuwe klanten. Graag wil ik wat meer informatie van je weten, zodat ik je het beste kan helpen. Die informatie wil ik uiteraard weer in mijn CRM terug zien, maar er zijn ook acties die ik moet ondernemen aan de hand van de antwoorden die je geeft. Uiteraard kan ik dat iedere keer handmatig doen, geen probleem, totdat je meerdere klanten krijgt die evenveel je aandacht verdienen. Waarom zou je dan je tijd verdoen met het handmatig overschrijven (lees typen) van deze informatie? Productiviteit verhogen is mijn doel, automatiseren is mijn grote vriend!

Lees verder over mij, om mij nog beter te leren kennen;

Diana van Di-Va.nl - Over mij: WebDesign, Customer Journey & Productiviteit verhogen

Hi! Ik ben Diana

Ik ben de eigenaar van Di-Va.nl by Deezerfly solutions en ik vertel je graag wat meer over mij. Het is voor kleine ondernemers namelijk heel belangrijk om hun zuurverdiende geld aan iemand toe te vertrouwen.

Ik help je graag om je bedrijf te transformeren, zodat je de overweldiging kunt omzeilen, uren van je leven terug krijgt en je kunt concentreren op wat je het beste doet. Ik ben hier om gepassioneerde, gedurfde eigenaren van (startende) bedrijven te helpen, net zoals jij!

Met een positieve instelling en een open blik help ik graag om de beste oplossing voor je te vinden en ik verbind en organiseer je bedrijfsprocessen; wat jij als ondernemer aan de voorkant beloofd, maak ik aan de achterkant waar!

Welkom in mijn wereld!

Ik heb er veel zin in om samen met je dit avontuur aan te gaan! Laat ik je wat over mijzelf vertellen;

Al vanaf ik een klein meisje ben word ik het meest vrolijk van creatief zijn. Alles wat ik deed wou ik mijn eigen draai aan geven. Een cadeautje? Geweldig! Ik kon mij weer helemaal laten opgaan in het inpakken. Later werd dat het cadeautje zelf maken toen ik wat ouder werd. Eigen baksels, custom gemaakte foto lijsten & boeken. Later ging ik over op custom visitekaartjes en sets van uitnodigingen als cadeau. Tot op een dag een goede vriend mij vroeg zijn website te maken, want dat kon ik vast wel. En toen had ik mijn warme nestje gevonden 🙂

Daar begon mijn eigen reis, mijn hobby is mijn werk geworden.

Iedere dag bedenk ik mij weer hoe geweldig deze kans is. En dat mede door jou! Nu help ik gepassioneerde, gedurfde eigenaren van bedrijven om de reis met hun klanten een onvergetelijke ervaring te maken, net zoals jij! Ik heb mij gespecialiseerd in WebDesign, Customer Journey & Productiviteit verhogen. Met een positieve instelling en een open blik help ik graag om de beste oplossing voor je te vinden. Graag help ik jou je droom na te jagen en ik moedig je hier graag in aan!

Het allerbelangrijkste voor mij is om mijn klanten tevreden te houden.

Ik beschouw het project pas als voltooid, wanneer mijn klanten helemaal tevreden zijn. Graag help ik je door tijdrovend werk uit je handen te nemen. Bespaar op kosten en tijd; je krijgt uren van je leven terug en kunt je weer concentreren op wat je het beste doet!

Diana van der Pol

"Creativiteit is uitvinden, experimenteren, groeien, risico’s nemen, regels negeren, fouten maken en plezier hebben."

Mary Lou Cook

Rachel Schulte - R. Schulte Mediation - Di-Va.nl WebDesign, Customer Journey & Productiviteit

Diana van Di-va heeft mij super goed geholpen om het uiterlijk van mijn website aan te passen aan mijn wensen van nu. Maar ook aan een mooie, professionele en toch persoonlijke e-mail handtekening. Ze helpt me nog steeds om mijn bedrijfsprocessen te automatiseren om zo mijn customer journey te verbeteren. Een CRM die helemaal bij mij past en binnenkort ook een online omgeving om digitaal up-to-date te zijn om mijn begeleiding bij het scheidingsproces gedeeltelijk en het ouderschapsplan helemaal online en digitaal te kunnen aanbieden. Ze denkt met alles mee, leeft zich helemaal in en kan zonder mij heel goed inschatten wat ik wil en nodig heb. Ze vraagt uiteraard altijd eerst naar mijn idee en goedkeuring voordat ze iets doet. Daarbij is Diana haar eigen customer journey er één om jaloers op te zijn en is Di-va ook nog eens super prijsvriendelijk!

Rachel Schulte

R. Schulte Mediation

"Perfectie betekent niet dat er niets meer kan worden toegevoegd, maar dat er niets meer kan worden verwijderd."

Antoine de Saint-Exupery

Over mij; mijn hobbies

Di-Va.nl Over mij: WebDesign, Customer Journey & Productiviteit verhogen

Ik pool al sinds mijn tienertijd en ben er best goed in

Di-Va.nl Over mij: WebDesign, Customer Journey & Productiviteit verhogen
Di-Va.nl Over mij: WebDesign, Customer Journey & Productiviteit verhogen
Di-Va.nl Over mij: WebDesign, Customer Journey & Productiviteit verhogen

Eten is een grote passie van mij, vooral samen met vrienden

Di-Va.nl Over mij: WebDesign, Customer Journey & Productiviteit verhogen

Ik ga graag op vakantie om nieuwe plekken te ontdekken!

Di-Va.nl Over mij: WebDesign, Customer Journey & Productiviteit verhogen

Mijn dochter en ik bowlen graag samen

Di-Va.nl Over mij: WebDesign, Customer Journey & Productiviteit verhogen

Op een handdoekje genieten in het park!

Di-Va.nl Over mij: WebDesign, Customer Journey & Productiviteit verhogen

In de avond een stuk lopen en van de mooie ondergaande zon genieten met een drankje

Di-Va.nl Over mij: WebDesign, Customer Journey & Productiviteit verhogen

Gewoon een boek lezen om mijzelf even heerlijk in te verliezen

Wat zijn je uitdagingen?

Graag hoor ik wat de uitdagingen zijn binnen je bedrijf! Maak een gratis kennismakingsgesprek met mij om er achter te komen hoe ik je kan helpen het beste uit je bedrijf te halen.

Graag help ik je met WebDesign, Customer Journey & Productiviteit verhogen.

JT Horeca Management Advies (ontwerp door Di-Va.nl) Logo

Diana heeft tijdens de intake enorm goed geluisterd naar mijn wensen en deze omgetoverd tot een waanzinnig mooie website doorspekt met de juiste informatie, woordkeuze, lettertype en styling. Naast de professionaliteit van Diana is ze enorm prettig en hulpvaardig in de omgang.

Jurgen Treep

JT Horeca Management & Advies

Goede, snelle en betaalbare service. Heel fijn hoe er wordt meegedacht door Diana.

Antoin van Gemert

DSH consulting B.V.

Prettige samenwerking en zelfs twee keer langs gekomen om alles door te nemen. Resultaat was prachtig. Helaas is onze club beëindigd te bestaan maar zie ook dat is mooi afgesloten. Lof!

Jan Verkaik

Discus Club Holland

"Reclame is waar je voor betaald, publiciteit is waar je op hoopt."

Helen Woodward

Volg je mij al op Social media?

Wil je graag op de hoogte blijven?

Di-Va.nl WebDesign, Customer Journey & Productiviteit