Je hebt een idee en je bent klaar om te starten!

Maar het is zo moeilijk om alle ballen omhoog te moeten houden als het gaat om het ontwikkelen en laten groeien van je merk.

Ik ben Di-Va.nl begonnen om ondernemers te helpen hun bedrijf neer te kunnen zetten met een eigen gezicht, maar vooral in minder tijd!

Alle gevoelens heb ik gehad onderweg… Van diep in de put zittende en overgelopen met ideeën, zonder een plan om ze uit te kunnen werken, tot vol energie ergens aan beginnen, maar niet wetende hoe ik het moest opstarten. Dus ging ik iets anders doen, want ideeën verzinnen ben ik het beste in. Tot het moment dat ik de knoop heb doorgehakt en achteruit ben gaan zitten.

"Waar ben ik nu mee bezig?"

"Wat wil ik nou eigenlijk bereiken?"

"Hoe ga ik dit bereiken?"

Ik ben gaan zitten en ben gaan schrijven. En schrijven en schrijven. Met heel veel koffie ☕️!! Ik heb avonden achter mijn computer gezeten. Hoe doen anderen dit? Waar kan ik dit beter doen? En geloof mij dat dit een hobby is geworden! Wat is er een hoop informatie te vinden zeg! Helaas is er ook een heleboel informatie die verouderd is. Of gewoon ronduit slecht… En wat mij het meeste opviel is dat het allemaal heel kort en krachtig was. Geen duidelijke koppelingen onder de programma's en manieren, allemaal losse eindjes.

Gaandeweg heb ik een hoop geleerd, en dat wil ik graag met je delen!

Nu ben ik zo'n iemand die van sjablonen houdt. En automatiseren. Waarom iedere keer het wiel uitvinden als je een (langzamerhand opbouwt) database hebt met allerlei voorbeelden? Alles wat ik heb ontworpen heb ik natuurlijk in de loop der tijd aangepast. Naar nieuwe ontwikkelingen, maar ook de behoeftes van mijn klanten. E-mails die ik regelmatig verstuur zijn een heel goed voorbeeld. Ik begin met het sjabloon wat ik heb opgeslagen en pas ze helemaal aan naar de huidige intentie. Mijn handtekening (uiteraard opgeslagen om gemakkelijk eronder te plakken!) eronder en ik kan tevreden zijn over de consistentie die ik in mijn merk naar buiten wil brengen, zonder af te doen aan de boodschap die net zo belangrijk is!

Een ander goed voorbeeld is mijn intake formulier voor nieuwe klanten. Graag wil ik wat meer informatie van je weten, zodat ik je het beste kan helpen. Die informatie wil ik uiteraard weer in mijn CRM terug zien, maar er zijn ook acties die ik moet ondernemen aan de hand van de antwoorden die je geeft. Uiteraard kan ik dat iedere keer handmatig doen, geen probleem! Totdat je meerdere klanten krijgt die evenveel je aandacht verdienen. Waarom zou je dan je tijd verdoen met het handmatig overschrijven (lees typen) van deze informatie? Automatiseren is mijn grote vriend!

Logo-JT-Horeca-Management-Advies-by-Di-Va.nl-Marketing-Customer-Journey

Diana heeft tijdens de intake enorm goed geluisterd naar mijn wensen en deze omgetoverd tot een waanzinnig mooie website doorspekt met de juiste informatie, woordkeuze, lettertype en styling. Naast de professionaliteit van Diana is ze enorm prettig en hulpvaardig in de omgang.

Jurgen Treep

JT Horeca Management & Advies

Diana - Di-Va.nl Marketing & Customer Journey

Hi! Ik ben Diana

Ik ben de eigenaar van Di-Va.nl by Deezerfly solutions

Ik help je graag om je bedrijf te transformeren, zodat je de overweldiging kunt omzeilen, uren van je leven terug krijgt en je kunt concentreren op wat je het beste doet. Ik ben hier om gepassioneerde, gedurfde eigenaren van (startende) bedrijven te helpen, net zoals jij!

Met een positieve instelling en een open blik help ik graag om de beste oplossing voor je te vinden.

Ik ben gespecialiseerd in Marketing & Customer Journey en graag help ik je met Automatisering, Marketing, Social media ontwerp, Grafisch & WebDesign. Ik zal je helpen je droom na te jagen en ik moedig je hier graag in aan!

Welkom in mijn wereld!

Ik heb er veel zin in om samen met je dit avontuur aan te gaan!

Al vanaf ik een klein meisje ben word ik het meest vrolijk van creatief zijn. Alles wat ik deed wou ik mijn eigen draai aan geven. Een cadeautje? Geweldig! Ik kon mij weer helemaal laten opgaan in het inpakken. Later werd dat het cadeautje zelf maken toen ik wat ouder werd. Eigen baksels, custom gemaakte foto lijsten & boeken. Later ging ik over op custom visitekaartjes en sets van uitnodigingen als cadeau. Tot op een dag een goede vriend mij vroeg zijn website te maken, want dat kon ik vast wel. En toen had ik mijn warme nestje gevonden 🙂

Daar begon mijn eigen reis, mijn hobby is mijn werk geworden.

Iedere dag bedenk ik mij weer hoe geweldig deze kans is. En dat mede door jou! Nu help ik gepassioneerde, gedurfde eigenaren van bedrijven om de reis met hun klanten een onvergetelijke ervaring te maken, net zoals jij! Ik heb mij gespecialiseerd in Marketing & Customer Journey. Met een positieve instelling en een open blik help ik graag om de beste oplossing voor je te vinden. Graag help ik jou je droom na te jagen en ik moedig je hier graag in aan!

Het allerbelangrijkste voor mij is om mijn klanten tevreden te houden.

Ik beschouw het project pas als voltooid, wanneer mijn klanten helemaal tevreden zijn. Graag help ik je door tijdrovend werk uit je handen te nemen. Bespaar op kosten en tijd; je krijgt uren van je leven terug en kunt je weer concentreren op wat je het beste doet!

Diana van der Pol

Antoine de Saint-Exupery

"Perfectie betekent niet dat er niets meer kan worden toegevoegd, maar dat er niets meer kan worden verwijderd."

Mary Lou Cook

"Creativiteit is uitvinden, experimenteren, groeien, risico’s nemen, regels negeren, fouten maken en plezier hebben."

Helen Woodward

"Reclame is waar je voor betaald, publiciteit is waar je op hoopt."

Wat zijn je uitdagingen?

Graag hoor ik wat de uitdagingen zijn binnen je bedrijf! Maak een gratis kennismaking gesprek met mij om er achter te komen hoe ik je kan helpen het beste uit je bedrijf te halen.

Wat ik doe in mijn vrije tijd

Want ook als zelfstandige ondernemer is het belangrijk om voor jezelf en je gezin te zorgen!

Ik pool al sinds mijn tienertijd en ben er best goed in - Diana - Di-Va.nl | MArketing & Customer Journey

Ik pool al sinds mijn tienertijd en ben er best goed in

wp- eten is een grote passie van mij - Diana - Di-Va.nl | Marketing & Customer Journey
wp- eten is een grote passie van mij - Diana - Di-Va.nl | Marketing & Customer Journey
wp- eten is een grote passie van mij - Diana - Di-Va.nl | Marketing & Customer Journey1

Eten is een grote passie van mij, vooral samen met vrienden

Ik ga graag op vakantie om nieuwe plekken te ontdekken! - Diana - Di-Va.nl | Marketing & Customer Journey

Ik ga graag op vakantie om nieuwe plekken te ontdekken!

Mijn dochter en ik bowlen graag samen - Diana - Di-Va.nl | Marketing & Customer Journey

Mijn dochter en ik bowlen graag samen

Gewoon een boek lezen om mijzelf even heerlijk in te verliezen - Diana - Di-Va.nl | Marketing & Customer Journey

Gewoon een boek lezen om mijzelf even heerlijk in te verliezen

Delftse Hout - Diana - Di-Va.nl | Marketing & Customer Journey

Op een handdoekje genieten in het park!

In de avond een stuk lopen en van de mooie ondergaande zon genieten met een drankje - Diana - Di-Va.nl | Marketing & Customer Journey

In de avond een stuk lopen en van de mooie ondergaande zon genieten met een drankje.

Mijn design proces


Geef je klant een geweldige ervaring met je bedrijf

Boek gratis en vrijblijvend een telefonisch Kennismaking gesprek zodat wij elkaar beter kunnen leren kennen.

Ik zal je vragen stellen over je bedrijf en het project, zodat ik de beste strategie op kan zetten om je project tot werkelijkheid te brengen.

Zodra het fundamentele werk is gedaan, ga ik aan de slag met het creëren van je Merkidentiteit om je merk haar eigen gezicht te geven.

Wanneer je tevreden bent met je Merkidentiteit, ga ik verder met het bouwen van je WordPress website en het tot leven brengen van je merk! Ik zal je up to date houden en je de site sturen voor beoordeling en feedback.

Zodra je tevreden bent met het eindproduct, nemen we een telefoontje en begeleid ik je door een 90 minuten durende live training. Hier laat ik je precies zien hoe gemakkelijk het is om je nieuwe site in gebruik te nemen!

Om je website de bekendheid te geven die het verdient is het belangrijk om SEO optimalisatie te doen. Je website zal hoger in Google search komen, en zal je helpen om je bedrijf beter te profileren.

Geef je klanten een reis met je bedrijf die ze zal verbinden aan je merk door een strategisch opgezette Customer Journey. Haal niet alleen klanten binnen, maar maak herhalende klanten.

Nu zal ik aan de slag gaan met je Marketing & Social media. Je merk heeft haar eigen gezicht gekregen en haar plaatsje op het internet veroverd. Laten wij nu de wereld erover vertellen!

En natuurlijk vergeten we Grafisch design niet! Denk hierbij aan je visitekaartje, flyers en e-books. Ook hier is het weer belangrijk dat de stem van je bedrijf duidelijk wordt in je Merkidentiteit.

Yeah! We zijn helemaal klaar!

Gefeliciteerd met de keuze om in je bedrijf te investeren! Knal nu de bubbels en zie de ideale klanten en bezoekers binnen rollen!

Ik blijf je ondersteunen, daar waar je mij nodig hebt. Denk hierbij aan het onderhoud van je website zoals de updates van software, of aankondigingen van acties.

Volg je mij al op Social media?

Di-Va.nl | Marketing & Customer Journey - socialsquares_BWdesktop53-2
Di-Va.nl | Marketing & Customer Journey - socialsquares_BWdesktop23-2

Wil je graag op de hoogte blijven?

Di-Va.nl | Marketing & Customer Journey - socialsquares_BWdesktop38-2 (2)
Winkelwagen

Geen producten in winkelwagen