Customer Journey

Samen met Rachel hebben we uiteengezet wat ze wil bereiken met haar bedrijf. We hebben gekeken naar de benodigdheden om dit voor elkaar te kunnen krijgen en een pad uitgestippeld om dit te kunnen bereiken.

CRM

De groeiwensen van Rachel om een online omgeving aan te kunnen gaan bieden, gaf aanleiding om te starten met een CRM. Dit gaan wij uitbreiden, zodat ze haar klanten nog beter kan bereiken en hulp kan aanbieden.

Diana van Di-va heeft mij super goed geholpen om het uiterlijk van mijn website aan te passen aan mijn wensen van nu. Maar ook aan een mooie, professionele en toch persoonlijke e-mail handtekening. Ze helpt me nog steeds om mijn bedrijfsprocessen te automatiseren om zo mijn customer journey te verbeteren.

Een CRM die helemaal bij mij past en binnenkort ook een online omgeving om digitaal up-to-date te zijn om mijn begeleiding bij het scheidingsproces gedeeltelijk en het ouderschapsplan helemaal online en digitaal te kunnen aanbieden.

Ze denkt met alles mee, leeft zich helemaal in en kan zonder mij heel goed inschatten wat ik wil en nodig heb. Ze vraagt uiteraard altijd eerst naar mijn idee en goedkeuring voordat ze iets doet.

Daarbij is Diana haar eigen customer journey er één om jaloers op te zijn en is Di-va ook nog eens super prijsvriendelijk!

Rachel Schulte

Rachel Schulte

R. Schulte Mediation

Dynamisch WebDesign

De bestaande website was aan een opfrisbeurt toe, met de veranderde wensen van Rachel voor haar online aanwezigheid.

R. Schulte Mediation - Different Screens Apple Devices Webdesign By Diva.nl | Marketing & Customer Journey

Comments

Share on activity feed

Powered by WP LinkPress

Deel je liefde met de wereld!
Winkelwagen

Geen producten in winkelwagen