fbpx

Veelgestelde vragen

Heb je een vraag over services van Di-Va.nl?

Kijk dan hier bij de veelgestelde vragen.

Ik verzamel hier de vragen waar klanten hulp bij hebben gevraagd.


  • All
  • Design
  • Begrippenlijst
  • Algemeen
  • klanten-portaal
  • mijn-account
-Professionele ontwerpen

Ik gebruik professionele software voor al mijn ontwerpen. Daardoor is de resolutie afgestemd op het doel gebruik. Wanneer ik bestanden voor je ontwerp zoals je logo, dan zijn ze klaar voor de drukker (denk aan je visitekaartjes). Je kunt deze bestanden gebruiken bij je eigen drukker, maar je kunt natuurlijk ook via mij je producten bestellen.Zoals alle communicatie, zul je de bestanden in je klanten portaal kunnen terug vinden.

-Ik weet niets over websites. Kan ik de technologie begrijpen en mijn website onderhouden nadat het project is voltooid?

Je bent mijn exacte doelgroep! Mijn proces is specifiek ontworpen om gemakkelijk en stressvrij voor je te zijn. Ik zal elke fase duidelijk met je doornemen en je precies laten weten hoe je je moet voorbereiden. Ik zal je voorzien van handleidingen en vragenlijsten die je stap voor stap begeleiden bij het voorbereiden van alle inhoud voor je website. Aan het einde zal ik je een trainingssessie van 90 minuten aanbieden die je precies laat zien hoe je de gewenste bewerkingen kunt maken. Dit wordt opgenomen en is voor je beschikbaar om te downloaden voor gebruik in de toekomst.

Het mooie van mijn services is dat het een volledig ‘beheerd’ platform is in samenwerking met het onderhoudsabonnement. Dit betekent dat alle updates, onderhoud, beveiliging en technische zaken voor je worden geregeld, zodat je er niet eens aan hoeft te denken.

-Welk platform gebruik je?

Ik gebruik WordPress om de websites mee te maken.

Hier heb ik voor gekozen omdat de mogelijkheden eindeloos zijn! Uiteraard zal ik er voor zorgen dat je WordPress website zo zal worden ingericht dat het na onze 90 minuten durende videotraining via screen share (videobellen) je helemaal duidelijk zal zijn hoe je zelf berichten kunt toevoegen bijvoorbeeld. Deze training krijg je complementair bij WebDesign.

-Site routekaart

Dit is de relatie tussen hoe alle verschillende pagina’s van een website aan elkaar zijn gerelateerd. Dit wordt visueel gecommuniceerd via een sitemap die gemakkelijk in te lezen is voor bijvoorbeeld Google. Het menu van je website is waar ik mee begin, van daaruit bouw ik de hele structuur op.

-Wat als ik iets met spoed gedaan wil hebben?

Dat is geen probleem!

Geef dit van te voren aan en ik pas dit aan in je offerte. Geef aan hoe snel je iets nodig hebt, zodat ik de offerte goed kan opstellen voor je.

De beste en snelste manier is om eerst contact met mij op te nemen. (Eventueel kun je een telefonisch gesprek aanvragen.) Ik maak dan een passende offerte voor je die het beste bij je wensen past.

Spoed opdrachten zijn 150% tot 200%, afhankelijk van het tijdslimiet.

-Wat heb ik nodig voor we gaan beginnen?

Ik heb hiervoor speciaal het “WebDesign Stappenplan” gemaakt. Deze strategie begeleidt je met alles wat je nodig hebt voor je website.

-Hoe lang duurt een project?

Bij de langdurige services (WebDesign) staat vermeld hoeveel weken er ongeveer in beslag zullen worden genomen. Bijvoorbeeld;

Het website pakket neemt maximaal 6 weken in beslag. Dit tijdsbestek omvat alle delen van het website-ontwerp inclusief een tutorial en lancering, maar is afhankelijk van het leveren van alle inhoud en het voltooien van al het huiswerk van de klant vóór de startdatum van het project.

Mocht het dus zo zijn dat er vertraging wordt opgelopen, omdat je niet op tijd zorgt dat de gevraagde informatie op tijd binnen is, dan ben ik hier niet verantwoordelijk voor. Dit betekend ook niet dat het project automatisch verschoven wordt.

-Contact persoon

Alle meldingen worden per email, vanuit het klanten portaal, naar het email adres van de contact persoon worden doorgestuurd. Ook krijgt de contact persoon een melding via email wanneer een formulier nog niet ingevuld of afgetekend is en bijna verloopt, ter herinnering. Alle documenten, communicatie en andere informatie aangaande het project zijn terug te vinden in het klanten portaal.

Voor ieder project werk ik met 1 contact persoon.

-Hoe boek ik extra services tijdens het project of erna?

Indien je tijdens het project iets wilt toevoegen aan je project kun je dit aanvragen bij mij via de contact pagina of je klanten portaal. Een e-mailtje is natuurlijk ook welkom! Ik zal beoordelen of het is inbegrepen in je project en er zo snel mogelijk op terug komen bij je voor eventueel overleg.

WinActie


Maak gratis kans op je eigen Virtual assistant!

Black Friday nog

00
dagen
00
uren
00
minuten
00
seconden

OPEN

voor werk

Wil je meer tijd over houden om in je bedrijf te steken? Ik help je graag door tijdrovend werk uit je handen te nemen!

Terug naar boven